Najczęstsze pytania:

  • Czy można wykonać grafikę lub tatuaż na zamówienie?
    Tak, by zamówić grafikę lub tatuaż według swojego pomysłu, proszę o kontakt mailowy pod adresem bazgramsobie@gmail.com. W mailu można dołączyć zdjęcia i wszelkie informacje które będą przydatne dla mojej inspiracji i procesu 🙂
  • Czy można wykonać ceramikę na zamówienie?
    Obecnie nie oferuję takiej możliwości. 
  • Czy można odebrać zamówienie osobiście?
    Tak, jest taka możliwość w mojej pracowni w Zabrzu, na ulicy Wandy 1a – wejście przez introligatornię. Proszę tylko o wiadomość wcześniej (najlepiej przez Instagram) ponieważ jestem tam w różnych godzinach i dniach.
  • Czy można zobaczyć produkty na żywo?
    Tak, niektóre z moich produktów znajdują się w sklepiku z rękodziełem w studio tatuażu Chromatica na Dyrekcyjnej 4, w Katowicach. Tam można dotknąć, zobaczyć i dokonać zakupu eksponowanych rzeczy. 
  • Ile trwa dostawa?
    Każdy produkt ma w opisie przewidywany czas wysyłki, w zależności od produktu może się różnić, lecz zwykle wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Każdy proces w pracowni wykonuję sama, dlatego potrzebuję trochę czasu na bezpieczne przygotowanie paczki 🙂
  • Czy mogę myć ceramikę w zmywarce?
    Tak, ale tylko jeżeli nie posiada złotych zdobień. Ceramika ozdabiana złotem powinna być myta ręcznie.
  • Kiedy są dostawy ceramiki?
    Ze względu na specyfikę pracy z ceramiką, dostawy pojawiają się w nieregularnych terminach. Najpierw muszę trochę popracować żeby coś powstało, a jak już się nazbiera, wypalam i udane wyroby wrzucam na stronę. Najlepiej śledzić Instagram @bazgramsobie i @yeti_ceramika, żeby być na bierząco 🙂
  • Jak wyglądają produkty drugiej kategorii z „wyprzedaży”?
    Nie każda rzecz która powstaje od początku ręcznie przechodzi przez cały proces idealnie, co nie znaczy że nie spełnia nadal swojej funkcji użytkowej. Takie produkty mają najczęściej lekkie wady wizualne, jak np. deformacje, defekty w szkliwie lub zdobieniach. Przy każdym oferowanym na wyprzedaży produkcie znajduje się opis lub zdjęcie defektu. Warto dać szansę takim rzeczom, bo są one na swój sposób unikalne i niepowtarzalne! 
  • Ojej! Co jeśli paczka dotarła do mnie uszkodzona?
    Chociaż pakuję wszystkie paczki z dużą starannością i zabezpieczeniem, nie zawsze są w stanie przetrwać starcie z kurierem… Jeżeli spotka Cię ten niefortunny wypadek, zrób zdjęcia i daj znać mailowo, lub przez Instagram. Poślę do Ciebie nowy produkt, lub jeśli nie będzie już dostępny zwrócę Ci pieniądze.
  • Czy mogę zwrócić produkt?
    Tak, zamówienie można zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być odesłany w odpowiednio zabezpieczony sposób. Więcej informacji i formularz znajduje się w Regulaminie.